Velkommen til VIBORG AM Klubmodul.

Det er her du opretter en profil og tilmelder medlemskategori samt diverse events.

Kontingent betales via kortoplysning fra dig, - første gang ved oprettelse og fremover hvert halve år. Events betales et ad gangen.

-----------------------------

Nyt medlem - SÅDAN GØR DU - følg 4 simple trin:

1. Klik på OPRET PROFIL og indtast de krævede oplysninger - afslut ved klik på "opret profil". Husk dit brugernavn og password, eller brug facebook login.

Nu har du din egen personlige profil.

2. Klik på TILMELDING oppe i toppen af siden.

3. VÆLG DET HOLD (medlemskategori) du eller dit barn skal tilmeldes.

4. Klik på TILMELD (grøn knap), accepterer betingelser og klik på "GÅ TIL BETALING" for at betale med dit betalingskort.

Du er medlem hos Viborg AM når du har modtaget en mail som bekræfter din betaling.

-----------------------------------

Opdatering af betalingskort - SÅDAN GØR DU - følg 4 simple trin:

1. Log ind med brugernavn og password (eller facebook) i toppen af siden til højre.

2. Klik på ikonet MINE TILMELDINGER i toppen af siden til højre.

3. Klik på Fejl! Dine kortoplysninger skal opdateres og følg anvisningerne fra nets. Det kan være nødvendigt at bruge NEM ID.

4. Når dit kort er opdateret kan du betale. Du får altid en mail-kvittering når din betaling er gennemført.
 -----------------------------------
Har du spørgsmål står vi naturligvis til rådighed.

Med sportslig hilsen

Brian Andersen